Országos ifi horgásztáborban voltam

"Köszönöm a lehetőséget, és remélem jövőre is megrendezik a tábort, én szívesen mennék." - záró mondattal fejezte be  a szerkesztőségünknek küldött tábori beszámolóját Hegedüs Mátyás

Tisztelt Szerkesztőség!

- Vasárnap délután érkeztünk meg a tábor területére, a Sukorói evezőspályára. A bepakolás után a szüleink nehezen hagytak ott  minket, nagyon "fapadosnak"  tartották a körülményeket. Hat órakor a táborvezetők ismertették a tábor várható eseményeit. Vacsora után még lementünk a tópartra, hogy lássuk, hol fogunk majd horgászni.

- Másnap a korai kelés nagyon nehéz volt, de a reggeliről senki nem késett le. Reggeli után a táborvezetők barkács bemutatót tartottak, amit érdemes lett volna megnézni, de sokan inkább horgászni mentek. A nagy meleg miatt azonban csak nagyon nehezen lehetett a keszegeket megfogni, ez így volt egész héten. Délután volt a barkács forduló. A clinch csomó, a páternoszter fül, a zsinórösszekötő csomó, a lapkás és füles horog kötése a többségnek nem okozott gondot. Később a horgászaté volt a főszerep, a balinok nagyon aktívak voltak, volt aki fogott is belőlük.

- Kedden még nem voltunk hozzászokva a korai keléshez, nehezen ébredtünk. Reggeli után hajókirándulásra mentünk, meglátogattuk a pákozdi arborétumot, az 1848-as emlékművet és a halászati múzeumot. Délután a szellemi vetélkedő első fordulóját tartottuk meg. Aki ismerte a méretkorlátozásokat és a tilalmi időket, azoknak ez nem okozhatott gondot. Délután kaptunk etetőanyagot, csontit, és elmentünk horgászboltba, hogy mindenki felkészülhessen a másnapi halfogó versenyre.

- Szerdán délelőtt két előadást is láthattunk, Hunyadi Adrienn hidro-meteorológus és Lőrincz Dénes "Dínó" ismert versenyhorgász előadását. Mindkettő nagyon hasznos volt, sokat lehetett tanulni belőlük. Délután már a halfogó verseny volt. Sajnos a halak (még a küszök is) nagyon gyengén ettek, nehéz volt őket megfogni.

- Másnap is ez volt a helyzet, de volt aki így is két kilón felül fogott. Délután a célba dobás fordulóra gyakoroltunk. A serdülők 8-10-12 méterről, az ifik 10-12-14 méterről dobhattak. A verseny után műlegyezésből láthattunk bemutatót.

- Péntekre már csak a szellemi és a célba dobás második fordulója volt hátra. A célba dobás volt délelőtt, mindenkinek jobban ment mint tegnap, de voltak akik kiemelkedtek a többiek közül. A szellemi forduló sokaknak könnyűnek tűnt,de több becsapós kérdés is volt.

- Szombaton már csak az összepakolás és az eredményhirdetés volt hátra. Mindenki nagyon jól érezte magát a tábor alatt...

Hegedüs Mátyás

34.OIHT csoportkép

csoportkp2

Sütiket használunk
Weboldalunkon sütiket használunk. Ezek egy része elengedhetetlen az oldal működéséhez, míg mások segítenek nekünk javítani ezen az oldalon és a felhasználói élményen (pl: nyomkövető sütik). Ön eldöntheti, hogy engedélyezi-e a cookie-kat vagy sem. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha elutasítja őket, előfordulhat, hogy nem tudja használni a webhely összes funkcióját.